Keresés



Intercool
Érdekességek a tuning és hűtés világából


Nyomtatóbarát változat


Legfrissebb cikkeink
Grand Prix 4
Vodafone GPRS
Iiyama 15" TFT LCD monitor
Imada 15" LCD Monitor
Hologramos matricák a CD-ken
Medal of Honor Alied Assault
Guillemot RL Compact Kormány
Samsung Digimax 130
Cossacks - The Art of War
Worms Blast
További cikkek...


Legfrissebb fórumtémáink
Internews szolgálati közlemény
IrDA készítése nyákra
Half-Life: Counterstrike
S.W.I.N.E.
NeuroTran 2000
Grand Prix 3
minden ami mobil
King of the road
Medal of Honor Alied Assault
Windows Whistler 2001
További fórumok...


Szavazógép
Milyen letöltéskezel?t használsz webre?
Download Accelerator Plus
FlashGet (JetCar)
Fresh Download
GetRight
Go!Zilla
Mass Downloader
Paraben's Download Manager
Real Time Downloader
ReGet
A böngész? sajátjával töltök le
Egyéb
Régebbi szavazások...
 
Internews > Cikkek > Jatek > Myth II - Soulblighter
Myth II - Soulblighter
1/1 oldal
Írta: CrON - 1999. június 3.

"...amint a hajnal els? sugarai elkezdték felfalni az éjszaka sötét árnyait, kicsiny csapatunk is elkezdett mocorogni. A fákról még csöpögött az éjjeli harmat. A madarak el?ször csak óvatosan köszöntötték a reggelt, majd mikor megbizonyosodtak a hajnal eljövetelér?l bátran csicseregtek a dús lombok között.

Már vagy három napja vártunk felderít?ink jelentésére, akik tegnap éjszaka végre megérkeztek. A hír amit hoztak megrémített minket. Délr?l hatalmas él?halott sereg közeleg és a mai napon el is érnek bennünket, ha nem hagyjuk el kis ?rhelyünket. A hajnal els? sugaraival útnak indultunk, még halottainkat is temetetlenül hagytuk magunk után. Pár órai er?ltetett menet után végre megpihentünk egy dombtet?n, ahonnan a mögöttünk lév? völgyet jót szemügyre vehettük.

Azon a reggelen olyan igazi félelmet érzetem, amit életemben korábban nem tapasztaltam. A völgyhasadékban zombie seregek meneteltek, váll-váll mellett, ameddig a szem ellát. Mindannyiunk érezte, hogy nem sok esélyünk van arra, hogy szeretteinket viszont lássuk. A gonosz seregei már már utolértek bennünket, amikor megláttuk a völgyszoros felett átível? híd körvonalait. Mindenképpen el kell érnünk a hidat és le kell rombolnunk. Ha egyikünk sem éli túl a csatát, nem szabad, hogy a halott seregek rázúduljanak békés falvainkra."

Kattints a nagyobb képért!Az igazat megvallva elég régen ültem úgy gép elé, hogy ne legyen semmi dolgom és csak arra kelljen koncentrálnom, hogy mivel szúrjam el a hétvégémet. Lehet, hogy most mindenki a Quake3-Arena lázában ég, de én mégis valami mást próbáltam ki. Persze ne gondoljátok, hogy h?tlen lettem a h?n szeretett alapm?höz, de internet és egyéb hálózati csatlakozás hiányában igen érdekes lett volna egyedül bolyongani a pályákon. Szóval fogtam magam, feltártam az asztalomon gyülekez? CD halmot és egy érdekességre bukkantam. Már vagy két hónapja vár rám a Myth II nev? programocska, de hát id? hiányában nem volt lehet?ségem megvallatni.

Bizonyára sokan találkoztatok a Bungie vagy két éve kiadott m?vére a Fallen Lords-ra. Akkoriban eléggé forradalmi újításnak tartották a teljesen 3D megjelenítést, melyet a Myth programozói olyan szépen és jól megoldottak. A Myth els? része ezért és a leny?göz? játékmenet miatt elég jelent?s rajongótáborra tett szert. Igazából er?sen stratégia jellege miatt a játékot megszeret? rajongók száma mégsem lett olyan nagy, mint például a C&C esetében, de azért sokan voltak, akik odafigyeltek minden - a folytatásról szóló - apró hírre, ami a készít?k m?helyéb?l származott.

A Myth II h?en követi a megel?z? rész által meghatározott irányvonalat. A mágiával és er?szakkal teli középkorban kell harcosainkat, törpe seregeinket és lovagainkat kell irányítani a fantasztikusan megtervezett küldetések során. A storyline végig tökéletesen illeszkedik az egyes küldetésekhez és nem csak 10 soros kényszer-story jelleg?. Én egyébként is imádom a fantasy könyvek jobb példányait, szóval az egyes küldetések között tényleg történetet olvashatunk.

Kattints a nagyobb képért!A játék grafikája is elég figyelemre méltó. A futtatáshoz nem szükséges 3D gyorsító kártyával rendelkeznünk, azonban ha kellemes grafikát akarunk monitorunkon viszont látni, akkor jobb ha veszünk valami Brutal Turbo 3D kütyüt. A manapság egyre divatosabb 3D hangzást is támogatja a játék, arra azonban nem jöttem rá, hogy a Sound Blaster EAX-et, vagy a Monster szabványát használja-e. (Az igazat megvallva én csak azokról a cuccokról szeretek írni, amit a két szememmel tapasztalok. Sok olyan "újságíró" úr van, aki csak összeszedi a mondanivalót, majd átírja. Én NEM vagyok író, megrögzött hobbista vagyok. Tessék a köveket dobálni!)

Szóval ha már telepítettétek a Myth II-t, akkor nincs más dolgotok, mint belevetni magatokat a harcba, vagy kell? tapasztalat hiányában nekiugrani az oktató résznek. Ebben a kicsit szájbarágósan megtervezett részben megtanulhatjátok az alapokat, hogy a csata hevében ne laza poliphoz hasonlóan verejtékezzetek a gombozat felett. Az egyes küldetések igen jól megtervezettek, csak a mesterséges intelligencia nem igazán tetszett nekem. Birkatürelemmel és jó sok mentéssel rájöhettek, hogy mi az ellenség megtamadásának leggazdaságosabb módja, mivel a motor nem válaszol valami okosan a hirtelen húzásokra. Ezt egyébként javaslom is nektek ezt az állandó mentegetést, mert a játék - f?leg a vége felé - elég nehéznek találtatott. A sok sok mentés és visszatöltés egyébként eléggé unalmassá válhat er?m? hiányában. Minél több mozgatandó karakter van a képerny?n annál lassabban állítja vissza a gép a mentett játékhelyzetet.

Kattints a nagyobb képért!Sajnálatosnak találtam, hogy nem sikerült az eredetileg beállított konfigurációt átállítanom. A gyári billeny?-beállítások kora már a Quake óta lejárt és megnézném, hogy egy balkezes ember miként oldja meg a játék kezelését. Egyébként a gyári (!) kézikönyv egy nagy halom használhatatlan kacat. A sok lényegtelen dolgot mind szájbarágósan leírják, de a monitorom közepén villógó piros feliratról fogalmam sincsen, hogy mit jelent. (Esetleg segíthettek, de most nem jut eszembe, hogy pontosan mi jelent meg) Szóval ne papoljon nekem a sok szoftverforgalmazó, hogy support így, meg kézikönyv úgy, persze csak a dobozos játékokhoz. Majd ha ténylegesen lesz lépés ebben a témában - és az árban is -, akkor majd nem lesz annyi kalóz másolat.

Ha valaki mégis beszerezné a Myth második részét, az pár napot biztosan a monitor el?tt tölt majd. Ez most a vizsgaid?szakban nem egy jó dolog, de hát mindenki ismeri a témát...

Kapcsolodó linkek
Bungie Software website


Kapcsolódó cikkeink
» A múmia - 1999.06.26.
» The Phantom Menace - 1999.06.18.
» Star Wars - 1999.06.03.
+ Partneroldalunk: TESZTEK magyarul - Minden teszt egy helyen

  Nyomtatóbarát változat     Küldd el ezt a cikket barátodnak!  
 
  
A Te hozzászólásod:
Név:
Email:
Hozzászólás:
Hozzászólások a cikkhez [1]
» Sajnálom, hogy nem látok régi Dos-os játékokat, n... - GJ
» Hozzászólások megtekintése a fórumban
 
Főoldal