Keresés



Intercool
Érdekességek a tuning és hűtés világából


Legfrissebb cikkeink
Grand Prix 4
Vodafone GPRS
Iiyama 15" TFT LCD monitor
Imada 15" LCD Monitor
Hologramos matricák a CD-ken
Medal of Honor Alied Assault
Guillemot RL Compact Kormány
Samsung Digimax 130
Cossacks - The Art of War
Worms Blast
További cikkek...


Legfrissebb fórumtémáink
Internews szolgálati közlemény
IrDA készítése nyákra
Half-Life: Counterstrike
S.W.I.N.E.
NeuroTran 2000
Grand Prix 3
minden ami mobil
King of the road
Medal of Honor Alied Assault
Windows Whistler 2001
Cossacks - The Art of War
LG 16x10x40x CD-újraíró
ICQ 2002a Beta v5.33 Build #3722
Hol nem szabad gépet venni, vásárlá...
'Három
További fórumok...


Szavazógép
Milyen letöltéskezel?t használsz webre?
Download Accelerator Plus
FlashGet (JetCar)
Fresh Download
GetRight
Go!Zilla
Mass Downloader
Paraben's Download Manager
Real Time Downloader
ReGet
A böngész? sajátjával töltök le
Egyéb
Régebbi szavazások...
 
Internews > Fórumok > Hardver > Hol nem szabad gépet venni, vásárlással kapcsolatos(garancia, húzott gépek, ..)
Tördelés: hozzászólás oldalanként.44 hozzászólás
 Oldalak: 1

1.Kika Punk - 2002. június 21. 00:47válasz erre  
XMivel én 3 hónapja vettem egy új bolti gépet, és amikor a garanciával visszamentem úgyszolván elküldtek a fenébe, ezért úgy gondoltam, hogy érdemes lenne egy ilyen topicot létrehozni, ahol mindenki akit ''át*asztak'' leírhatná hogy hogyan és hol *aszták át.
Várjuk mindenki hozzászólását.

Azoknak akik mostanában akarnak gépet venni meg hasznos lehet, hogy hol ne vegyenek gépet (márha olyat akarnak venni, ami nem fagy ki fél óra után ...)



Na szóval az én történetem:

Tök új gép, egy óra-fél óra nagyobb igénybevétel után lefagy. Mindent kipróbáltam legujabb/régebbi driverek/biosok mindenféle kombinációi, semmi változás. Na gondoltam jól van akkor el? a fiókból a garanciapapír, vissza a boltba ahol vettem, majd ?k kiderítik, melyik alakatrész hibás.
Ok elmondtam nekik mi a hiba, hogy jön el?,azt mondták garanciális tehát minden rendben.
Telefonálnak egy hét mulva, hogy nincs semmi baj a géppel éjjel-nappal tesztelték nem fagy kis, ''semmi hiba a géppel lehet vinni''.

Ekkor már kezdtem kissé ideges lenni (egy percig sem hittem el, hogy nem fagyott le náluk), de gondoltam akkor bemegyek, és egy órán belül lefagyasztom nekik, akkor nem mondhatják, hogy nem fagy le. És most jön a lényeg:
Azt mondták, hogy itt biztos nem fogom tesztelni a gépet, mert nincs idejük erre, meg hely sincs.
Mondom nekik akkor adjanak egy konektorcsatlakozót, majd én tesztelem. Erre meg közölte velem az a kis fa*zfej szervizes, hogy ez szerviz idegeneknek nem lehet bejönni, tehát nem adhat konektort.
Még vitatkoztunk úgy egy fél órát, de nem tette lehet?vé, hogy szembesítsem ?ket az igazsággal.
Végül azt mondták, hogy hadjam ott a gépet, ''majd ?k tesztelik'' és most már tényleg úgy fogják tesztelni, ahogy mondtam.
Ekkor már gondoltam, hogy megint ugyanazt mondjájk, de mondom, hátha tisztességes emberek és én tévedtem.
Másnap már hív a szervizes, hogy nincs semmi baja a gépnek lehet vinni ..... (No comment)

Szóval én megszívtam ezt a gépvásárlást, de nem tudok mit tenni, (nincs pénzem beperelni a boltot) mivel nem szeretném ha más is hasonlóan járna a bolt neve:

TP Comp Kft. Számítástechnikai Kis- és Nagyker.
7623 PÉCS, Garai u. 31. Tel/Fax: 72/515-588, e-mail: szalka@axelero.hu
Nyitvatartási id?: Hétf? - Péntek: 9.oo - 18.oo Szombat: 9.oo - 13.oo (www.tpcomp.hu)



2.Zedgon - 2002. június 22. 00:48válasz erre  
XHa tovabbra is bajod van a geppel akkor irj be a panaszkonyvbe. En ezt szoktam csinalni es hatasos. Hogy miert? Mert tanuld meg hogy mindig a vevonek van igaza! Arrol nem is beszelve hogy ha mar felveted bennuk a panaszkonyvbe valo irogatast akkor 50% esely van ra hogy berezelnek. De csak 50%. Ha meg sem akkor nyugodt szivvel panaszold el a bajod a konyvbe! Ezt komolyan mondom!

3.Takony - 2002. június 22. 02:04válasz erre  
XA Mistralban is hasonló a helyzet, ott sem érdemes vásárolni, mert amit adnak garancáit azzal kitörölheted a seggedet. Hogy miért? Mert ha bármit is beviszel garanciálisan arra úgy is azt mondják, hogy minden rendben van ezzel, vagy egyszerüen csak azt mondják, hogy te rontottad el.

Magyarán semmit sem ér az ott kapott garancia!

Kerüljétek messze el azt a boltot!!

4.hidden - 2002. június 23. 17:56válasz erre  
XHát igen általában ezért nem érdemes gagyit venni. Nekem is van üzletem és hadd mondjam azt eddig a vevok nagy részét sikerült lebeszélnem az ilyen Matsonic, Acorp... és tsai. typ alaplapokrol. Sajnos a bizonytalan müködés nem garanciális probléma. Tölünk kereskedöktöl sem veszik vissza a szervizbe. Es amikor bejon a Kedves Vevo akinek telleg mindig igaza van, mi hiaba mondjuk hogy igen igen ez olcso de nem javaslom. Nem hallgat rank, csak szajkozza hogy mashol olcsobb. Nos megelozve a bajt elmondom, hogy rendben de nem GARANCIALIS problema a geo fagyasa, hacsak nem valami kulso alkatresz olozza a problemat, tehat elviheti az olcsot ha ragaszkodik hozza, e ide vissza ne hozza.
Akkor ugye igy megvan a MINDENT A KEDVES VEVOERT??

Hidden

5.Roolz - 2002. június 24. 10:24válasz erre  
Xhidden egy kérdés: te a szervizbe szoktad venni a cuccost?
Elég egyedi a felfogásod a garanciáról. Az TÉNY hogy vannak olyan alaplapgyártok amelyek nagyobb százalékkal bocsájtanak ki hibás alaplapot, és az is hogy vannak típushibás alaplapok is, de amit eladsz arra - törvényileg szabályzott módón - vállalnod kell garit. Ha egy alaplapról úgy gondolod, hogy tipushibás, akkor minek árulod. Ha a vev? aszongya hogy szar mert fagy, akkor ki kell cserélned (alaplapi probléma). A vev?t nem érdekli, és néha nem is jut el az agyáig, hogy az nem egyedi probléma, hanem típushiba. Legfeljebb kicseréled, cserélgeted, majdcsak ráun valamikor. Abból mindketten tanultok.

MÁS:
A MISTRAL garancialevelén ilyenek állnak:
"A nálunk vásárolt számítástechnikai alkatrészeket kérjük minden esetben szakszervizzel helyeztessék üzembe, mert a nem szakszerviz által üzembehelyezett alkatrészek jótállása iránti igényeket elutasítjuk. GARANCIARENDEZÉSHEZ MINDEN ESETBEN KÉRJÜK A BESZERELÉST VÉGZŐ, FELHATALMAZOTT SZERVÍZ SZÁMLÁJÁNAK MÁSOLATÁT"
Vagyis ha veszel valamit, akkor ki ne merd nyitni a PCházat otthon, mert ha házipor száll a slotba, az rövidzárlatot okoz és a garancia ugrik.Punk-tum.
Szerintem ilyen feltételekkel a MISTRALnak nem is kell szervizzel bajlódnia. Nagyon okos.

Egy másik:
"Alkatrészek(nem tartós használatra rendelt fogyasztási cikkek) esetleges cseréjével a garanciaid? nem kezd?dik újra, illetve a cserélt alkatrészek beszámítási értékét az éppen aktuális árakon számoljuk"
A Mistralnak szerintem minden alkatrészb?l van 365 db szar is, hogy ha a vev? másnap visszavisz 1 szar alkatrészt, akkor kap helyette 1 másik szart. Majdcsak lejár az 1 év. Persze a pénz is megmarad, meg a jó alkatrész is.

6.Zeng - 2002. június 25. 11:55válasz erre  
X"A Mistralnak szerintem minden alkatrészb?l van 365 db szar is"

LOL

Igen, valószín?leg így lehet

7.Laci - 2002. június 26. 00:27válasz erre  
X
Sziasztok

Pécsen a Mistralnál vásároltam több alkatrészt, közte egy ECS P6VXAT-és alaplapot 2002.04.13-án. 2002.05.20-án filmnézés közben elment a hang és a kép,égett szagot éreztünk.Az alaplapot a többi alkatrész kipróbálása után bevittem a boltba,ahol a technikus eladó közölte elégett egy kis kondenzátor. Elküldik pestre a szervizbe.Várható javítás 2002.06.04.Többszöri rákérdezés (mikor az eladók általában kinevettek) kb 5000 Ft telefonköltség után úgy néz ki engem hibáztatnak mert a garancia papiron elégett alkatrész van írva. És így a garancia feltételes, garanciális kötelezettségük nincs. Jelenleg 2002.06.26-án itt tart az ügy.

8.hatezsuxx - 2002. július 4. 12:12válasz erre  
XRoolz, ha lenne csopp eszed, akkor tudnad, hogy a nagykerek szervizeben kell reklamalni, es megvalami, a Kedves User siman ugy ossze*assza fel ora alatt a gepet, mindenfele gagyi programjaval, merthat ugye a newbie user mindent install ahol setup van, hogy az mar hihetetlen. Multkor voltunk ugy, hogy user bejott, gepe fagy, azonnal csere. MEGTORTENT. + meg šszor megtortent, gep fagyott, vegen kiderult, hogy aramellatas suxx nala, szoval negyertek allandoan a ki*asznak velunk dumaval, van sok korrekt ceg, es a userek ott is ugyanolyan lamerok. Ezzel a topikkal szitjatok a gyuloletet a comp cegek ellen.
Az egy dolog, hogy hardverre van gari, nalunk /.sk/ ez meg muxik is, ugyahogy. Softverre altalaban nem adunk garanciat, merthat az lehetetlen ecceruen, hogy kek kepernyonel windozt installjunk ujra /persze ingyen/.
Mas dolog, ha eleg a cucc, az tenyleg nem garancialis, sajna. Merthat villam belecsap gepedbe, arrol ki tehet ?? Vagy eppen szar az aram. Az mas dolog, ha kondik eldurrannak proci mellett, azt kicserelik. A varakozasi ido : megintcsak lehetetlen megcsinalni mindent 1 het alatt. Nagyker nem egy usernek van. Az igaz, hogy nagykerek eltulozzak ezt, es 1-2 hetet is varatnak, DE : joguk van ra. Erre torveny van, es 30 napjuk van ra hogy javitsak/csereljek a dolgot. Hangsulyozom, ez .sk-ban van igy.
A tpcomp meg kivancsi lennek mit szol ehhez a reklamhoz
Teny : vannak bunko eladok, dehat istenem, nem lehet mindenki kedves. Talan panaszt keen tenni szervizes fonokenel, es megoldodna a dolog, mert akar user a hibas, akar elado, ertelesen kell megbeszelni a dolgot. A behozom es itt tesztelem dolog nalunk gond nelkul muxik, barki bemutathatja a hibat, sot meg orulunk is neki, hogy nem nekunk kell keresni.

Ennyi, byez.

9.hatezsuxx - 2002. július 4. 12:16válasz erre  
XHehe, 1000 helyesirasi hiba, bocsesz, siettem

10.Roolz - 2002. július 5. 08:21válasz erre  
XVigyázzatok a használt motyókra is, mert néha eladják újnak a genyók !! (nem általánosítok!!)
Pár éve a kecskeméti ex-Microrutinnál akartam venni ÚJ alaplapot, memóriát, videokártyát. Ebb?l kett?t vissza kellett vinnem cserére. Az alaplap állandóan ujrabootolt. Megnéztem az alaplapot alaposabban, és láttam, h egy 5 centis karcolás van rajta. Mintha csavarhuzóval végighuztak volna rajta. (Ett?l még lehet új is persze, csak a szállítás....bla-bla). (Hozzáteszem, én úgy bántam vele mint a himes tojással.--->nem én ba*tam szét.)

A másik a memória. A hajam égnek állt t?le. Természetesen nem müködött, MERT az egyik IC lába nem a nyáklapra csatlakozott, hanem az IC-t?l kifelé, lógott a leveg?ben. A csatlakozó elektródákról is rögtön látszott, hogy nem egyszer nem kétszer volt már használva, mert olyan kopott, karcos volt.
A csere memória is ugyanolyan használt volt.
Mondom a tahó eladónak, hogy adjál helyette újat. Erre ?:- Ez is uj, nem adok.
Én obozosat!
Ő:- Beletegyük doboba?...
NO COMMENT. NO gyülöletkeltés, csak tényközlés Hatezsuxx!!
Hatezsuxx nem gondolod, h talán a topicnak el?nye is van? Mint pl. hogy mire figyeljen a kedves lamer user vásárlásnál, mire számíthat hibás motyóknál. Vagy úgy gondolod, hogy amir?l nem beszélünk olyan probléma nincs is, igaz??

(Azota már vettem más boltban új memóriát annak nem volt olyan karcos a csatija.)
A bunkó eladók menjenek el disznót nevelni, talán ott jobban tudják kamatoztatni tehetségüket. Gyülöletkeltés nélkül, asszem többek javát szolgáló jótanács.

11.Roolz - 2002. július 5. 08:23válasz erre  
XDobozosat!

12.Furfangoska - 2002. július 8. 16:09válasz erre  
XSziasztok!

Egy jó tanács mindenkinek! Egy kedves ismer?söm, aki mellesleg a fogyasztóvédelmi F?felügyel?ségen dolgozik, javasolta a következ? módszert:

Ha meguntátok a megvásárolt számítástechnikai terméketeket, vagy csak bármi okból szeretnétek elérni, hogy az eladó cég kicserélje azt, akár egy jobbra is vagy netán szeretnétek az adott céget jól beszopatni, akkor tegyetek egy panaszt a fogyasztóvédelemnél, indíttassatok államigazgatási eljárást a cég ellen. Nem kell, hogy a panaszban leírt sztori igaz legyen, csak mondjátok azt, hogy nem voltak hajlandóak velem foglalkozni, meg elhajtottak, meg azt mondták, hogy nem garanciális, meg azt hogy azt mondták, hogy a fogyvédesek le vannak sz***va, ezt csak azért hogy kell? indulattal látnak a dolguknak.. stb... + írjátok bele, hogy szegény, ártatlan vásárló vagyok, akit csúnyán átvertek és megkárosítottak és a "kedves" fogyasztóvédelem máris elindítja az államigazgatási eljárást, aminek csúnya következményei lesznek az adott cégre nézve! Garantálom, hogy ezzel a módszerrel visszakapjátok az eredeti vételárat és a céget is megfingatjátok! A módszer ki van próbálva és m?ködik !!! A lényeg, hogy ne irjatok a panaszkönyvbe, igy a cég nem tud felkészülni! Van egy cég, ahol bent sem voltam, mégis megb?ntették ?ket, eljárást indítottak ellenük és kötelezték ?ket, hogy a panaszos ügyemet rendezzék le! Képzelem milyet nézhettek, mikor minderre rájöttek, de hát ilyen az élet semmit sem tudtak tenni ellene...

Sok szerencsét mindenkinek, sziasztok!

13.Feri - 2002. július 8. 20:21válasz erre  
X

jó ötlet, majd kipróbálom

14.Roolz - 2002. július 8. 21:29válasz erre  
X Hehe. Nem semmi.

15.hatezsuxx - 2002. július 9. 09:08válasz erre  
X"Hatezsuxx nem gondolod, h talán a topicnak el?nye is van? Mint pl. hogy mire figyeljen a kedves lamer user vásárlásnál, mire számíthat hibás motyóknál. Vagy úgy gondolod, hogy amir?l nem beszélünk olyan probléma nincs is, igaz?? "

Van elonye igaz, de azert nem mindig a "kedves" vasarlonak van igaza !!!! A vasarlo (tisztelet a kivetelnek) barmilyen problemaja van, igy kezdi : Nekem jogaim vannak erre es arra ...

Csak probalom kicsit kiegyenliteni a merleget.
Ez a problema nincs ha nem beszelunk rola mondatodat nem ertem, mivel en nem mondtam azt, hogy ha gond van ne reklamaljon akarki is !

byez


16.Roolz - 2002. július 11. 10:38válasz erre  
Xhatezsuxx:"hogy amir?l nem beszélünk olyan probléma nincs is" --->a szövegkörnyezetb?l talán nem volt egyértem?, de a topic létére gondoltam, és nem a garira.

"Csak probalom kicsit kiegyenliteni a merleget." Ezt csak helyeselni tudom, mert a kedves user is elgondolkodik a dolgokon......

Most jutott eszembe egy másik régi sztori:
Nem tom nekem van olyan fejem, vagy a homlokomra van írva hogy nyugodtan átba*hatsz. Szentesi KondiCompnál akartam venni HARDVERES!!, asszem Acorp modemet. Elémrak az ürge 1et, monja 7-8eFt (nem pontosan emlékszem). Na gondoltam itt nem stimmel valami, mert akkoriban 10 felett volt ez a fajta hardveres modem. Átmentem ua. nap egy másik comp boltba ahol mutattak egy ugyanolyan! (persze olcsóbb) szoftveres és egy tizen ezres hardveres Acorp modemet. A hardveres majdnem dupla akkora volt! Hát nem egy szoftvereset akart eladni hardveres gyanánt a KondiCompos pöcs. Persze kérdezgette, h milyen konfigom van. Gondolta, ha elég er?s a vas akkor úgy sem venném észre a különbséget.

Most egy kis jót is:
1 másik boltban a fos LG cd írómat, ami hullámosra égette a TDK lemezek adatrétegét (a lemez is forró volt), 3 napon belül zokszó nélkül kicserélték, ráadásul TEAC-re mert az LG helyett inkább azt választottam. Persze ráfizettem egy pár ezrest, de nem annyit mint ami a lista ára volt.

17.Loriby - 2002. július 13. 19:20válasz erre  
XHello mindenki!!

Szerintem nagyon jó hogy van ez a kis topik.
Én már nagyon sokszor vásároltam mindenféle cumot (most is szeretnék) egyszer kétszer el?fordult már hogy cserélni kellet a ciccost és ha mindenki hideg fejjel és normálisan beszél akkor nem szokott gond lenni a garanciával sem meg a cserével sem. Hiddjétek el Nyugottan higgattan el?rébb jut mindenki.

csáko mindenki

18.Human - 2002. augusztus 27. 08:27válasz erre  
Xnagy igazsag, jo hozzaszolas volt !

19.KT - 2002. október 18. 13:37válasz erre  
XOlvastam a TP-Comp Kft-vel kapcsolatos hozzászólást és nem hittem a szememnek! Mintha csak a saját történetemet hallanám! Ezt a céget egyáltalán nem muszály megvédeni mert valóban szemetek! Inkább belehazudnak a képedbe mint sem hogy megvizsgálnák és megjavítanák vagy kicserélnék a hibás garanciális alkatrészeket!

20.xx - 2002. október 24. 03:13válasz erre  
XA mistral garancia ügyileg a bányában van.

21.Valaki - 2002. október 24. 12:08válasz erre  
XItt is ez megy? a szamitogep.hu-n indult egy topic.. kb 3héttel ezelött a Mistrál Uj huzásai cimen Ne tudjátok meg azt a tömeg bunyot eheh A sok kisjány nyomott egy iszapbirkot a topicon asszem még megvan a topic..

22.Pigmy - 2002. október 24. 23:38válasz erre  
XF@SZ@! Mást nem is tudok mondani. Elolvastam a Mistraltól kapott garancialevelet. Ehhh.... Ezért ilyen olcsók a cuccok! F@szt a szájukba! Mostmár csak imádkozok, hogy nehogy valami be-crash-eljen... Fákoff!

23.Freedom - 2002. október 27. 19:11válasz erre  
XNa akkor ezt hallgassátok!

Nekem oriási malacom volt! Mindig én szerelem a gépemet "más nem nyulhat hozzá".Vettem egy Asus alaplapot p-4 proci ram.Hazamentem gép össze és jáccunk! Minden oké volt kb 15 percig amikor jáccottam lefagyott! CSAK JÁTÉK ALATT!
Tehát 3d-s alkalmazás! De jó videókártya csere gondoltam ,csakhogy egy havernál volt a kártya 2 napig és nála jó volt. Akkor visszavittem a gépet és mondtam mi a gáz, bevizsgálták persze jó volt!
Mondtam hogy csak játéknál fagy le! Frankón Kb 500km-ert kocsikáztam a bolttól hazáig 3 hónapon keresztül (A bolt 20 km-re van).Akkor kivertem a balhét de, nagyon hogy ilyen nincs! Na szétkapták a gépemet 23.542.-re is és kiderítették hogy az alaplapon található chipset nem kapcsolja be egy alakalmazást! Tehát kicserélték de, nagyon nehezen és nem hagytam magam mert nem az én hibám volt! Ti se haddjátok magatokat!
Ajánlok 2 címet, az els? olcsó és elég jó:www.aqua.hu 1072 Bp. Dohány u. 36
Tel: 322-46-58 a másik kicsit drágább de nagyon vev?barátok és kedvesek rive "B" Kft.
1075 Budapest, Kazinczy u. 8.
Tel/Fax: 342-9580 Ajánlom a pesestieknek a 2 boltot! Az alaplapos balhé nem a 2 üzletben történt!
További szép napot!!

24.enrico - 2002. október 31. 18:57válasz erre  
XSziasztok,
Nemreg SMART status bad-ezik az egyik vinyom, ma bevittem a boltba a szamlaval egyutt a vinyot, csereljek le. Maxtor 3 ev gari van ra. Szamlan is
rajta van, hogy 3 ev garancia. Erre csak nez ram a kolyok, hogy ot nem erdekli a szamla, mutassam a garancialevelet, - na mondom mit? Ilyet ti nem
adtatok nekem! Mar pedig ok adnak. Marpedig nem kaptam, hiszen szinte minden szamtech cegnel a szamla egyben garanciat is igazol. Legalabbis tavaly
decemberben meg igy volt. Es nem akarta atvenni es ott kiabalt velem...igen vegyes erzelmekkel voltam [gondolhatjatok].
Nagy nehezen atvette, 14 napos kivizsgalasra. Csessze meg, es van megegy 3 ev garis vinyom toluk ugyanigy, azzal meg mi lesz?
Tanulsag......... USERS comp., Budapest.
udv,
enrico

25.Levi - 2002. november 2. 10:21válasz erre  
XHi mindenki!

Pomázról írok, ez egy olyan település, ahol 3 számítástechnikai cég öli egymást 400 m-es körzeten belül, az egész városban nincs máshol szám.tech. bolt. A legközelebbi "normális" bolt a Mistral az Árpád hídnál, ill. Vácott a Dunaweb Kft. Az egyik öldökl?/öldöklötttet M+C 2001 Bt-nek hívják, én hozzá járogatok, garanciális ügyekben eddig nem volt vele semmi baj, és a vinyókon kívül elég sok dolgot adogat 2-3 éves garival. Szóval ha esetleg valaki erre jár, tudom ajánlani: http://mcbt.inf.hu/
A másikuk a Viszo, www.viszo.hu ,
harmadikuk az Erményi Studió, www.pomaz.hu.

Üdvözlettel
Levi

26.Alcatraz - 2002. november 6. 21:22válasz erre  
XA topiknyitónak tudnám ajánlani a fogyasztóvédelmi f?felügyel?séget, ahol valóban készségesen és türelmesen segítenek, nekem alkatrészekkel voltak garanciális problémáim, két esetben is, különböz? cégeknél. Felhívtam a fogyasztóvédelmiseket, elmontam mi a baj, a pasi rögtön nyomta a jogi szöveget hogy milyen meg milyen számú törvény értelmében ez meg az van, és vagy visszafizetik a pénzem vagy akármi, ha meg nem csinálják akkor tegyek feljelentést, ami tök ingyenes csak 30nap amíg kivizsgálják a dolgokat, de ha ezt nem akarom, mondjam meg nekik hogy fel fogom ?ket jelenteni, valszeg berezelnek, ha nem akkor meg az elmondottaim alapján nekem adnak igazat és kifizettetik velük a cuccost. Elmondtam nekik hogy felfogom jelenteni, az egyik cég a kett? ilyen közül berezelt télleg és aszonta hogy akkor jó, visszaadják, a másik meg aszonta hogy szerintük meg nekik van igazuk, de levásárolhatom az árat... Amúgy szerintem te is kérhetnéd hogy adják vissza a pénzt. Egy a lényeg: ha nem is tudod a törvényeket meg mindenféle szirszar jogi dolgot pontosan (mer mér tudná az ember), akkoris kibaszott határozottnak kell lenni és kell_hogy_legyen b?r az ember pofáján, elég sok. Én pl. az egyik cég esetében egy óra alatt 17szer hivtam fel ?ket, tájékoztatva ?ket hogy a fogyasztovédelmisek mit mondtak nekem a telefonba meg minden, aztán visszahivtam a fogyasztovédelmet, hogy mit mondott a cég, és így tovább...

27.Alcatraz - 2002. november 6. 21:22válasz erre  
Xjajj, bocsi a fogyasztovédelmi f?felügyel?ség budapesti ügyfélszolgálatának a száma: 303 90 75 télleg full segít?készek...

28.Haszprus - 2002. november 8. 13:13válasz erre  
XÜdv

Readynél jártam egyik nap, csávó az ügyfélpultnál fél órát dumált az el?ttem állókkal. Dumált? Nem, inkább monológot nyomott nekik arról hogy a quake 3 ilyen-olyan konfigon hogy nyomja a 300 fps-t, stb. Azokat nemtom mennyire érdekelte, mer nem nagyon szóltak a témához, minden esetre idegesít? volt hogy nem pörgeti a sort a csávó. Végülis egy másik csávó szólított, hogy jöhetek, aki amúgy az el?ttem lev? ügyféllel való beszélgetése alapján jófej.

Mondom neki, hogy van egy gef2-es videokártyám, amit náluk vettem tavaly évvégén, amin elromlott a venti, nem pörög ugyanis. Rögtön visszakérdez (!!): Innovision? Ezen meglep?dtem, mondom neki, hogy igen... Elkérte a kártyát, megnézte, mondja, hogy a kollégája (aki fél órája nyomja az fps-r?l a szöveget) fog nekem adni egy elismervényt és ? intézi a dolgokat, ezzel átpasszolt a kollégának, aki morcos képpel tudomásul vette hogy most kénytelen egy kicsit dolgozni.

Megnézi a kártya ventijét, közli velem, hogy ez attól romlott el, hogy nem tisztítom rendszeresen a ventit. Jobb ötlet híján mondom neki, hogy hol szerepel a használati leírásban, hogy tisztítani kell? A válasza: a porszívó használati utasításában sincs benne hogy tisztítani kell a porzsákot, mégis mindenki tudja. Ez aztán a szívélyes kiszolgálás, mondom magamban. Közli, hogy vegyek náluk x márkájú h?t?t a cuccra, 4xxx ft-ér. Mondom, nekem az nem kell, én garisan el akarom intéztetni. Mondja, hogy hát az aligha fog menni mert h?desok id? lesz, meg a beszállító nem szereti az ilyesmi, meg valszeg vissza fogják küldeni mert beégett a venti amiért nem tisztítottam, és legalább egy hónap mire megjön a másik venti a beszállítótól mert külföldr?l hozzák blabla. Szóval rám akart sózni valami cuccot pénzér ahelyett hogy gariba megcsináltatta volna.

Eszembe jutott, a kollégája rögtön rákérdezett az elején, hogy Innovisionr?l van-e szó, amikor mondtam a probléma jellegét. Mondtam tehát, hogy nyilván valami szériahiba lehet, hogy leállnak az Innovisionön a ventilátorok. Ezt elhárította azzal, hogy nem err?l van szó, hanem a többi kártyán általában passzív h?tés van (valóban így lenne? ezt baromira kétlem), meg hogy f?leg csak innovisionöket árulnak (ezt sem tartom valószín?nek, de nem szálltam harcba ezzel a két érvvel). Aztán eszembe jutott, hogy milyen por miatti beégésr?l beszél ez? Mondja, hogy 3 havonta kell tisztítani. Mondom neki, lehet hogy a kártya majdnem 11 hónapos, ellenben az én gépemben volt össz 3 hónapot kb, a többit a dobozában töltötte (hogy miért, az most mindegy, a lényeg, hogy másik kártyát használtam), tehát nem porosodhatott be annyira. Mondta még azt is, hogy ha ?k most ezt a ventit ki is cserélik 1 hónap múlva, akkor is elvész a garanciám rá (!!!!!!), mert biztos már eleve szétégettem a kártyát, miel?tt elvittem hozzájuk a venti-problémával. Ezt a vádaskodást jó ködösen adta el?, nem jutott hirtelen eszembe, hogy hát akkor nézzük meg ott helyben, hogy megy-e a kártya, vagy sem, netán van-e rajta égési nyom (egyébként a kártya tökéletesen megy)...

Végülis adott elismervényt, a ventit bevette, mondta hogy 2 hét múlva hívjam, de nem tuti hogy meglesz addigra.

Na hát röviden ennyi. Tiszta ideg lettem attól, hogy mégis mit képzel a csávó, és hogy milyen módszerekkel akarnak a garanciális cuccom helyett egy újat vásároltatni... Kiváncsi vagyok mit fognak mondani majd ha 2 hét múlva felhívom ?ket.

29.Haszprus - 2002. november 8. 13:22válasz erre  
XJa még egy ready-s sztori...

Tavaly dec-ben voltam a ready el?z? szervízében, ahova bevittem az alaplapomat azzal, hogy szerintem rossz rajta a ps2 port, mert az egerem állandóan vacakol (ms intellimouse explorer). Ezt rákenték az egérre, az alaplap szerintük jó.

Most egy másik probléma miatt elvittem az egész gépemet egy másik cég szervízébe, ahol teljes kivizsgálást kértem a gépre. A ps2-es portról egy szót nem szóltam, már nem is emlékeztem, hogy rossz kéne legyen, mert azóta usb-n használom az egeret. Ők megállapították, hogy a ps2-es port rossz...

Ismét érdekes tapasztalat a ready szervízes tevékenységér?l...

30.x - 2003. január 14. 16:52válasz erre  
XHát ja vigyázni kell, mert könnyen átverik az embert.

31.helium - 2003. január 29. 13:55válasz erre  
XA helyzet igazából az, hogy csak nagyon kevés hely van ahol normálisan foglalkoznak a kedves vásárlóval a legtöbb helyen kinyalják a feneked, hogy fizessél, utána meg már nem is néznek embernek, mintha ott se lennél! Valamit szigorítani kellene a törvényeken szerintem...

32.csinga - 2003. január 29. 23:06válasz erre  
XSziasztok!:
Én eléggé kett?s helyzetben vagyok.

1.,
Régebben elég sok gépet raktam össze ismer?söknek/haveroknak. Persze ha az ember nagy választékot akar akkor a MISTRAL-t választja. Akárcsak én. És persze "néha" akadt hibás alkatrész is. És a vele járó huza-vona. Egy Matsonic alaplappal (ok. tudom,hogy nem csúcskategória, de ha valakinak erre van pénze ) eléggé megszívtam. Komplett gépet vettem, hazavisz, összerak, egy perc és fagy . Vissza a M.-ba. Ott egy "szervizes" srác bevizsgálás céljából 2500 Ft-tól szabadított meg(a cuccost délelött vettem). Megállapította, hogy ehhez a Matsonic alplaphoz csak jó drága memória jó. De mivel a "régi" memória nem rossz, ezért vegyek egy nagyon márkás másik memóriát, persze a régi az enyém marad. Jó, a gép az kell, így veszek egy "márkás" memóriát. Hazavisz, összerak, nem fagy! HURRÁ. Azaz most már csak 1 óránként . Másnap vissza.Mondom, hogy mi a helyzet (persze a tegnapi szervizes nem volt ott) erre ?k: 2500 Ft bevizsgálási díj után beszélhetünk. Na itt kezdett el felmenni a pumpa. Persze hiába lobogtatatom a tegnapi számlát. A probléma nem az amit megállapítottak, ezért további bevizsgálásí díj szükséges. De könyörgöm!!! El?z? nap nem azért fizettem, hogy a hibát megállapítsák??? Nehezen el?került valami "f?nök" féle is aki -miután tüzetesen átnézte a számlát- ingyenes vizsgálatot ajánlott. Ezután kiderítették, hogy az alaplap a rossz. Hál' istennek ezt már gariba cserélték. És azt mondtaák, ha esetleg nem lenne jó a gép, akkor már csak a proci lehet a rossz.Kösz! Szerencsére azóta a gép elketyeg. És ez nekem akkor 17000 ft-ba került. Ennyi pénzért egy "márkás" alaplapot is vehettem volna.

33.csinga - 2003. január 29. 23:07válasz erre  
X2.,
Jelenleg egy számtech cégnél dolgozom. Most én kerültem a púlt másik oldalára. Próbálok normálisan viselkedni a vev?kkel, mert az nekünk is jó ha nem kell velük utólag foglalkozni.
Az eset: Egy srác vásárolt nálunk egy ASUS alaplapot AMD-hez. Idáig rendben. Hazavitte összerakta, müködött(Onnan tudom, hogy kés?bb szintén nálunk vásárolt). Aztán beütött a villám! Visszahozza, hogy nem megy. O.K. megnézem: el?ször is le volt törve a proci leszoríto kar.(A srác elmondta, hogy ? törte le) Igaz ez "elvileg" nem befolyásolja a m?ködést, de akkor is...... A lényeg: bármilyen proci amit beleteszek az alaplapba az szépen megsül(Jó itt most lehet szídni az AMD-t, de nem rossz az annyira). Feltételesen átvettem a sráctol az alplapot, hogy majd a nagyker eldönti. Persze a nk. ránézett és küls? fizikai sérülés, ami nem megfelel? szerelésb?l adódott: nem érvényes a garancia! (Valahol azért van igazságuk) A gyerek elfogadta a döntést. Ezzel akár le is zárulhatna az ügy. Igaz a vásárló alaplap nélkül marad de akkor ne nyuljon olyan a géphez aki nem ért hozzá!! Két nap múlva csörög a telefonom, hogy a fogyasztó védelemt?l telefonál egy hölgy, hogy ? a srác közeli rokona és hát panasztétel történt. Ejöttek, megírtuk a hivatalos jegyz?könyvet, aztán spuri a F.V-hez. Ott a m?szaki részen átvették az alaplapot és közölték, hogy január vége el?tt ne is várjunk eredményt a karácsonyi szezon miatt (ez az egész dec 10 körül történt). Ja, legalább addig nyugi. De, a nagynéni felhív, a két ünnep közt, hogy jogosnak ítélték meg a gyerek kérését.(egy kicsit nem furcsa??? vagy csak nekem az?). Most ott tart az ügy, hogy várjuk a hivatalos végzést.
Hát szerintem ennyit a fogyasztóvédelemr?l. Igaz, hogy értünk(igen én is vásárolok, és fordulni is fogok hozzájuk DE indokkal) vannak, de nem jó ?ket fegyverként használni.
Szerintem mindenki sz?rje le a tanúságot saját véleménye szerint.........

34.Janoska - 2003. február 1. 18:41válasz erre  
XHüh, gázos dolog...

35.Zeeke - 2004. február 17. 11:54válasz erre  
XMISTRAL (Bp. Váci út)...
AMD Athlon XP proci hazavisz, de már boot-oláskor fagy. 3 napon belül visszavittem (géppel együtt). Szervíz. A srác kikapja a kezemb?l, és hátraviszi tesztelni. 1-2 percen belül visszahozza, hogy a processzor jó, bár le van törve a sarka. Tényleg úgy t?nik, hogy nem éles a sarka, de hát nem t?nik igazából sérülésnek, ráadásul én úgy bántam vele, mint egy hímestojással. A szervízessel megegyeztünk, hogy szerelje össze a ?, és ha tényleg jó a proci (mert ezt mondta), akkor majd vígan zümmög az oprendszer. Összeszerelési díj: 5000Ft+ÁFA. Az orrom el?tt csinálta olyan ügyetlenül, hogy rendkívül bosszantott a dolog. Közben hallom, hogy a mellettünk lév? pultnál egy ügyfélnek kb. ugyanaz a panasza, mint nekem... A válasz szinte szóról szóra megegyezett: - Le van törve a processzor sarka... - És ugyanazt a sarkot mutatja fel, mint az én estemben!!! Ez már kissé gyanús. Minden vásárló letöri a processzor sarkát ugyanott?
Mindenesetre a gépem közben kész lett, és egy CD-r?l beboot-olt linux (karakteres) el is indul rajta. Hurrá! Kicsit megnyugodtam (naívitás), még azt is engedtem, hogy a szervízes ráírja a papírra a sarokletöréses dolgot.
Innent?l már mindenki kitalálhatja: hazavittem, a hiba ugyanúgy fennállt. Most alacsonyabb FSB-re kapcsolva fut valahogy, de tervezek még egy látogatást a kedvenceimnél, ugyanis nem DURON700-ast vettm.

36.dfgh - 2004. február 22. 00:40válasz erre  
XSziasztok!

Itt semmikepp se vasaroljatok, mert total pofatlanok es csak szutyok minosegu arut adnak, reklamalni a szervizben se tudsz majd, nagyon szemetek: (Nekem a ramom volt szar, de nem ismertek el, hogy rosz, pedig fagyott a gep, meg a ramtestek is hibat irtak ki)


TP Comp Kft. Számítástechnikai Kis- és Nagyker. 7623 PÉCS, Garai u. 31.



37.Balu - 2004. április 19. 12:25válasz erre  
XHali!

A történet egy AMD Athlon XP 2.0 papíron thorougbred A prociról szól.
A gond az volna hogy még a vásárlás napján sikerült egy aprócska karcot ejtenem rajta, (annak ellenére hogy már sok gépet raktam össze), de nem ?nt komolynak a baj gondoltam összerakom.
S láss csodát a gép m?ködik, DE a f? gondd az hogy a 2.0 XP ami elvileg 1650 en m?gszik csak 1250 en volt stabil s már így is átlépte a 40 C fokot. Ami nekem már gyanús volt. Mikor feltettem az alap órajelre (1650/266 FSB) amikor komolyabb számolásra került volna a sor (45-46 c fok felett) Egyszer?en lefagyott, de mikor sikerült összhoznom rá egy komolyabb h?tést (kikerült az "ablakba") minden tökéletes volt. De ez hosszútávon nem megoldahtó, s mivel ez nem egy PALOMIO hanem egy TBRED magos XP gondoltam visszaviszem hogy itt valami gáz van. Egyébként a dologhoz hozzátartozik hogy ha normál órajelen m?ködtettem a proc felment 50 c fok fölé egy 3.0 XP re valo IGLOO 1420 as ventivel.

De a drága boltosok (DUNAÚJVÁROS NEO COMPUTERS) csak felétételes garival vette át procit. Ez volt már 1 hónapja és azóta is semmit.

Hadd kérdezzem meg ti mit tudtok nekem javasolni? Mert véleményem szerint a proci m?ködését nem befolyásolta a karc, mert 1250 en több napig használtam leállítás nélkül és semmi baj, viszont 1650 en egyszer?en egy képre, vidóra, vagy játékra (3D) lefagyott.

Ha valaki tud egy értékelhet? tanácsot írja meg nekem legyen szíves a lord82@freemail.hu -ra.

El?re is köszönöm mindenkinek.

Sziasztok!

38.Kami - 2004. április 26. 11:15válasz erre  
XPersze alap kérdések jutnak eszembe:
Karc: hol merre mekkora?
H?t?paszta van, a bordán volt-e valami - az jó-e vagy cserélted másra?
Bordát véletlenül nem fordítva (az hasonlókat produkált egy lökött haveromnál)
Amúgy mi volt a feltétel?
Mondjuk 1 hónap után ha bevették, talán illene cserélniük...

39.G0DK1||3r - 2004. április 28. 19:22válasz erre  
XFigyu Balu!

Nemtom, lehet hogy rosszul értelmezem, a problémád, de ha Xp 2000+ -od van, és 1650-ed hajtod, akkor az FSB-d csak 132, nem? És ez lehet a gond. Nekem egy ECS L7VTA alaplapom volt, ami nem tudott tiszta 133-as FSB-t. Egyébként nekem is XP 2000-esem van. Aztán 100*12.5-ön voltam kénytelen használni, ami ugye 1250. Ezen atomstabil volt. De egy id? után elegem lett, mert én egy 1666 MHz-es prociért fizettem, nehogy már ne tudjam használni. 132-n szar volt az egész gépem, Windows nem tudott betölt?dni, hálózaton ha másoltak rólam, lefagyott, meg ilyenek. Lehet hogy az alaplapod gáz, nem? 132-n valószín?leg magas a PCI clk is, és az nem tesz jót a dolgoknak.

És hogy a topic témájához is hozzászóljak, ezt a hibás alaplapot visszavittem a Bluefish-be azzal, hogy nem hajtja a procimat 133-on. 2 hét múlva visszamentem, és zokszó nélkül mondták, hogy választhatok másikat, értékegyeztetéssel, vagy adnak ugyanilyet Úgyhogy ez egy kellemes tapasztalat volt!

Üdv,
G0DK1||3r

40.fdsa - 2004. szeptember 4. 01:14válasz erre  
XNagy rakas szar, itt tenyleg ne vegyetek semmit, a gep amit vettem lefagy, de semmit sem tudok kezdeni a garancialevellel, mert csak ritkan jon elo a hiba, ok meg nem ismerik el (azt kamuzzak, hogy naluk nem jon elo, rohatdt tetvek):

TP Comp Kft. Számítástechnikai Kis- és Nagyker. 7623 PÉCS, Garai u. 31.

41.Gerg? - 2004. szeptember 4. 10:14válasz erre  
XTe egy kis kö.cs.ög vagy, ugye? Aki kisebbségi komplexussal. Nekem is van ismerösöm az ORFK-nál, és ha ezt velem tennéd meg, te meg három napot ülnél vmelyik zárkában! De csak úgy barátságból.

42.Legolas - 2004. október 19. 21:03válasz erre  
XÉn is vásároltam a "Bluefish"-nél (Nagyenyed utca), a vásárlásnál nem is vólt semmi gond. De a negyedik napon visszavittem a vásárolt Teac DVD írót. Készségesen átvették, majd azt mondták 2 nap múlva, érdekl?djek telefonon. Amikor felhívtam ?ket, mondták hogy igen, valóban hibás, erre én azt kérdeztem hogyan tovább mennyek-e érte. Itt kezd?dtek a gondok közölték velem, hagyjam ?ket békén, van 15 nap, hogy döntsenek róla. Erre én visszamentem elhoztam az írót, beírtam a panaszkönyvbe és átvittem egy másik szervizbe.

43.Bányai István - 2004. október 26. 04:42válasz erre  
XÉn a szolnoki Win Investornál fáztam rá egy 160Gb-os SATA winchesterrel.3 év garanciával hoztam haza,másnap vittem vissza,mivel a gép indulásakor leégett az adatkábel illeszt? elektronika(mellesleg majdnem begyújtotta a bútorlapot,amin hevert).Feltételes garanciával vették be 20napja,azóta semmi pozitív változás.Most a fogyasztóvédelemnek is jelentettem,mivel fizikai képtelenség rosszúl csatlakoztatni és mégis mechanikai sérülésnek tekintik a lefüstölt HDD-t

44.Pit - 2005. december 15. 01:34válasz erre  
XHali. Én ugy jártam ,hogy aproneten vettem 6 db winyót és mind rossz! Elmentem a rendörségre és megtettem a feljelentésemet!jahh 50ezerért! 1 drogos kis ko"cso"gto"l!

Tördelés: hozzászólás oldalanként.44 hozzászólás
 Oldalak: 1

A Te hozzászólásod:
Név:Ha egy hozzászólásra írsz választ, akkor légy szíves használd a megválaszolandó hozzászólás mellett található válasz erre linket! Ez a fórum áttekinthetőségét szolgálja.

Köszönjük.
Email:
Hozzászólás:
Az internews fóruma a továbbiakban nem gyarapszik hozzászólásokkal. 2006.01.22.
 
Főoldal